Sidor

lördag 17 december 2011

Tuna melt

Nu ska jag erkänna en sak. Jag hade aldrig riktigt fattat vad en Tuna Melt var för något innan jag köpte Funk Food På riktigt. Jag hade ju så klart sett karaktärer beställa/prata om/äta(?) tuna melt i amerikanska tv-serier och filmer men aldrig någonsin tänkt att det var något som jag skulle vilja äta. En varm tonfiskmacka liksom come on!
Men tack vare Karins inlägg lite längre ner här i bloggen bestämde jag mig för att prova oj oj OJ vad jag är glad att jag testade!

För. Låt mig presentera: min nya favoritsmörgås i hela världen! Jag iddes inte göra egen majonnäs utan fuskade med Hellmanns Real Mayonnaise (och det funkade så klart hur bra som helst) som jag blandade med burktonfisk, gul lök och stjälkselleri. Chiliflakesen gav ett schysst sting och wow vilken macka säger jag bara.

Ps. Jag har tydligen blivit en som vi kan räkna med i det här gänget igen! Hurra!

/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar